Рекламната стратегия на Netflix се отплати с 8 милиона нови абонати

Netflix се похвали с осем милиона нови абонати през второто тримесечие на годината. "Домът" на хитовите сериали „Короната“ и „Бриджъртън“ публикува последните си финансови резултати, които надминаха очакванията на анализаторите, предаде АФП.

Водещата световна услуга за стрийминг заяви, че е приключила периода от април до юни с общо 277,7 млн. абонати, като нетната печалба е спаднала до 2,1 млрд. долара, но приходите са се увеличили до 9,6 млрд. долара.

В стремежа си да стимулира спадащия растеж, компанията стартира субсидирано от реклами предлагане миналата година по същото време. Тогава беше въведено ограничение срещу споделянето на пароли между няколко души, които използват един акаунт.

Като част от това усилие Netflix се отърва и от най-евтиния си план без реклами в Обединеното кралство и Канада.

В Съединените щати компанията също така започва да предлага на някои потребители комбинирани пакети с някогашните си съперници чрез съвместни абонаменти с Peacock и Apple TV.

През май Netflix съобщи, че поддържаното от реклами ниво е достигнало 40 млн. активни потребители месечно в целия свят и представлява 40% от всички регистрации в страните, в които е достъпно, в сравнение с 23 млн. през януари.

Компанията стартира собствена рекламна платформа, за да могат марките да оптимизират по-добре данните за клиентите ѝ, като вече не си партнира с Microsoft за тази технология.

Инвеститорите се зарадваха на тези стъпки. Акциите на Netflix поскъпнаха с 38% от началото на годината, въпреки че компанията предупреди, че ръстът на общия брой абонати може да се забави тепърва.

Все пак Netflix е смятана за господар на пазара на видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

По-рано тази седмица Netflix получи водещите в индустрията 107 номинации за наградите „Еми“, като 11 от тях бяха за изненадващия хит - черната комедия „Baby Reindeer“.

По отношение на зрителската аудитория Netflix също отбеляза голям успех с „Под Париж“ - филм на ужасите за акули от Франция, който вече надхвърли 91 милиона гледания.

Третият сезон на „Бриджъртън“ отбеляза 98,5 млн. гледания през тримесечието, а сред предстоящите предавания е и очакваният втори сезон на „Игра на калмари“, който ще бъде придружен от видеоигра.

Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра засега остава най-гледаният сериал на Netflix в историята. | БГНЕС

Последвайте ни и в google news бутон