Той посочи, че някои проекти, като ж.п. линията към България (част от Коридор 8), не могат да бъдат завършени и предлагат средства да се използват за модернизация на ж.п. линията от Коридор 10.
Министърът на транспорта Александър Николоски също подкрепя приоритизирането на Коридор 10. Финансирането за източната част на Коридор 8 е осигурено от ЕС и заеми от ЕБВР и ЕИБ.
Въпреки това, проектът за Коридор 8 не е включен в програмата на новото правителство и има риск от загуба на безвъзмездни средства поради забавяне. Транснационалната транспортна ос Коридор 8 свързва пристанищата в Италия, Северна Македония и България, но липсват връзки на западния и източния край. Строителните работи по Коридор 8 започнаха през октомври 2022 г.
Транспортният европейски коридор 10 преминава от северозапад на югоизток и съединява Австрия, Словения, Хърватия, Сърбия, Северна Македония и Унгария с Гърция и България. Основната ос преминава през Залцбург – Любляна – Загреб – Белград – Ниш – Скопие – Велес – Солун. | БГНЕС