Индийският авиопревозвач Vistara извърши последния си полет на 11 ноември, след девет години съществуване.
Съвместното предприятие на Singapore Airlines и Tata Sons, Vistara ще се слее с притежаваната от Tata Air India, за да образува единна структура с разширена мрежа и по-голям флот.
Това означава, че всички операции на Vistara ще бъдат прехвърлени към и управлявани от Air India. Процесът на прехвърляне на пътниците със съществуващи резервации и програми за лоялност на Vistara към Air India е в ход през последните няколко месеца.
„Като част от процеса на сливане, храната, сервизът и други меки елементи бяха модернизирани и включват аспекти както на Vistara, така и на Air India“, заяви говорител на Air India пред Би Би Си.
На фона на опасенията, че сливането може да повлияе на стандартите за обслужване, от Tata увериха, че качеството ще остане непроменено.
Известна с високите си оценки за храната, обслужването и качеството на салона, Vistara е изградила база от лоялни клиенти и решението за оттегляне на марката Vistara беше критикувано от фенове, експерти по брандиране и авиационни анализатори.
Консолидацията на практика е направена, за да се изчистят счетоводните книги на Vistara и да се заличат загубите ѝ, казва Марк Мартин, авиационен анализатор.
Той добави, че Air India по същество е била „подмамена да вземе губеща авиокомпания“ в отчаян ход. | БГНЕС