Историята преплита нишката на най-емблематичните моменти от модния подиум.
Произходът на модното ревю може да се проследи до Чарлз Фредерик Уорт, който пръв представя своите кутюрни рокли върху модели в средата на XIX в., и Пол Поаре, който експериментира с някои театрални елементи. След Втората световна война модата се премества от салона в реалния свят благодарение на стила New Look на Кристиан Диор, който за една нощ се превръща в огромен успех.
През 60-те години на ХХ в. темпото на отразяване в списанията се ускорява, през 90-те години моделите стават популярни, а през 90-те години на ХХ в. интернет привлича обществеността в света на модата.
Дестинациите на ревютата се простират от малки салони до исторически обекти като Великата китайска стена (която Карл Лагерфелд използва като подиум за Fendi през 2007 г.), важни пазари като Мумбай (Dior) и Рио (Louis Vuitton) или обществени спектакли (като ревюто на Мартина Роуз в Камдън или ревюто на Керби Жан-Реймънд за Pyer Moss в Бруклин). І БГНЕС