„Промените, които издействахме от Google, гарантират наличието на стабилни процеси, така че хората да могат да се доверяват на отзивите и да правят най-добрия възможен избор. Това е въпрос на справедливост както за бизнеса, така и за потребителите, и ние насърчаваме целия сектор да се съобразява с това.“, заяви главният изпълнителен директор на CMA Сара Кардел.
Говорител на Google каза, че „работата му с регулаторните органи по света, включително CMA, е част от постоянните ни усилия за борба с фалшивото съдържание и лошите актьори“.
Те добавиха, че инвестициите за борба с фалшивото съдържание вече помагат на Google да „блокира милиони фалшиви отзиви годишно, често преди изобщо да бъдат публикувани“.
На лицата, които многократно публикуват „фалшиви или подвеждащи отзиви за британски предприятия“, както положителни, така и отрицателни, ще бъдат изтрити отзивите и ще им бъде забранено да публикуват нови отзиви, заяви регулаторът.
Сред санкциите за предприятията от Обединеното кралство, които повишават звездния си рейтинг чрез фалшиви отзиви, ще бъдат „видими предупредителни сигнали, добавени към профилите им в Google“, а функцията им за отзиви може да бъде деактивирана, съобщи СМА.| БГНЕС