Министерството на туризма и Областна администрация Бургас стартират кампания под надслов „Кога свършва лятото? Решаваш ти!“ за удължаване на сезона на Южното Черноморие.
„ДългоЛятие“ е първата инициатива, която цели да удължи туристическия сезон и да покаже, че Южното Черноморие има какво да предложи и извън традиционните летни месеци. Чрез кампанията ще бъдат представени музеи, културни и исторически обекти, дегустации на местни вина и продукти, СПА уикенди и фестивали. Богатствата на региона са достъпни и през септември и октомври, когато условията за пътувания и преживявания са не по-малко благоприятни, казват от Министерство на туризма.
„С кампанията показваме, че нашето море предлага много повече от класическа лятна почивка – то може да бъде преживяване, което продължава през всички сезони. Това, от своя страна допринася за стимулиране на заетостта в региона и развитие на местния туристически бизнес“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош. Той подчерта, че успешното развитие на кампанията е възможно благодарение на партньорството с местните власти и бизнеса, които вече работят за това туристите да намерят разнообразие от услуги и прояви, дори след традиционния летен пик.
Областният управител на Бургас Владимир Крумов отбеляза, че именно месец септември е времето, когато регионът разкрива истинския си потенциал, а това усещане трябва да достигне до повече хора. | БГНЕС