Ubisoft представи VR версия на хитовата игра "Assassin's Creed"

Френската компания за видеоигри Ubisoft обяви, че до края на годината ще бъде налична версия за виртуална реалност (VR) на хитовия франчайз "Assassin's Creed".

Играчите в "Assassin's Creed Nexus VR" ще влязат в ролите на предишни герои от франчайза, като ще се насладят на характерните скрити остриета на китките, драматични паркур бягства и емблематичния "скок на вярата" от върховете на сгради.

"Възможността да усетиш какво е да станеш майстор асасин ще бъде огромна притегателна сила за играчите", заяви старши творческият директор на играта Дейвид Вотипка пред АФП на представянето на предстоящите игри на Ubisoft Forward в Лос Анджелис.

"Това е наистина подходящо за VR."

Геймплеят в "Assassin's Creed" включва много катерене, скачане между сгради, бягане, битки и др.

"Игрите, които работят най-добре във VR, очевидно са тези, които се отличават с много физика; така че това ни позволява да направим нещо различно и по-добро в някои отношения от версията без VR", казва Вотипка.

Екипът на Ubisoft се е посветил на това да се увери, че хората, които се дезориентират или им се гади от тичането във VR, се чувстват комфортно, като е добавил функции като бързи начини за "телепортиране" на героите от едно място на друго.

В началото екипът е обсъждал и колко реалистично трябва да бъде във VR някой да се промъкне до човек и да го прободе смъртоносно, според Вотипка.

Дизайнерите на играта са намалили насилието в сцените с убийства, като са ги направили бързи и са контролирали мястото, където могат да бъдат поразени целите.

"Не можете да ги измъчвате", казва Вотипка за целите на убийствата.

"Това все още прилича повече на насилие във видеоигра, отколкото на опит да се симулира какво би било истинското убийство със скрито острие."

Играта ще бъде достъпна на най-новите VR хедсети на Meta, известни като Quest, по-рано брандирани като Oculus.

Новият VR компонент също така ще добави интересен двоен пласт към поредицата, чийто сюжет често се фокусира върху съвременни герои, които навлизат в свой собствен виртуален исторически свят.

Играчите ще видят през виртуалните очи на Ецио Аудиторе да Фиренце в ренесансова Италия; Касандра в Древна Гърция и Конър в колониална Америка в сюжетна линия, която им позволява да се вмъкват и измъкват от спомените на предците си.

Движенията в реалния свят, докато държите контролерите, ще се използват за дуели, хвърляне на брадви, скришно придвижване и други, показаха демонстрациите.

"Това е пълноценна игра на Assassin's Creed във VR", каза Вотипка.

"Надявам се тя да покаже на играчите, разработчиците и издателите, че големите марки могат да бъдат страхотни във VR."

Ubisoft показа и предстоящото допълнение "Assassin's Creed Mirage" към франчайза, пригодено за игра на конзоли и персонални компютри.

"Mirage" беше описана като почит към първата игра и се развива в Багдад през девети век.

Геймърите ще влязат в ролята на "Басим", борещ се срещу "Ордена на древните" в "Mirage", чиято премиера е насрочена за 12 октомври. /БГНЕС

Последвайте ни и в google news бутон