Стефан Еленков: Сцената, освен качествено забавление, е и пространство за солидарност

Ден преди The Big Garden Party, промоутърът Fest Team обяви социално-отговорната програма за музиката.

Музиката има силата да прави повече от това да вълнува, тя може да вдъхновява действия, да създава промяна, да носи реална подкрепа. Ето защо промоутърът Fest Team надгражда своята социално-отговорна програма с три кампании, всяка от които докосва различен етап от човешкия живот. 

„Живот от нота“ - за началото на живота

Първата СSR кампания на Fest Team и фондация „Искам бебе“ от 2022 вече има и видим резултат - роди се малкият Христо, заченат след дългогодишна борба на семейството му с репродуктивни затруднения. Благодарение на средствата, събрани чрез инициативата, не само е финансирана ин витро процедура, но са осигурени и профилактични изследвания за още млади хора - важна стъпка към информираност и превенция.

„Музикална класна стая“ - за повече изкуство в училище

За жалост, за много деца музиката остава недостижима. Fest Team и фондация „Музика за България“ си поставят за цел това да се промени. Проектът „Музикална класна стая“ предвижда оборудване на музикални кабинети, интерактивни уроци и работилници в училища, с фокус върху креативността, работата в екип и достъп до повече култура. Идеята е проста: не всяко дете ще стане артист, но всяко дете трябва да получи шанса да бъде вдъхновено.

„Аз съм тук“ - достойнство и движение за хора над 60 г.

Възрастните хора в България често живеят в социална изолация. Проектът „Аз съм тук“, реализиран съвместно с организацията сдружение „Аз съм тук“, предлага танцови уроци, но на практика – дава и безценно усещане за принадлежност, сигурно пространство за повече грижа и себеизразяване за възрастните хора. Над 130 участници вече са част от танцувалната програма в София, а амбицията за 2025 г. е разширяване и в други български градове.

„Вярваме, че можем да превръщаме сцената, освен в качествено забавление и в пространство за солидарност, когато говорим за нов живот, за достъп до култура или за човешко достойнство в напреднала възраст. Надяваме се, че и публиката ни ще припознае тези каузи като свои и ще ни помогне да ги направим още по-успешни“, споделя Стефан Еленков, изпълнителен директор на Fest Team.

Трите избрани социално-отговорни инициативи са далеч от класическото разбиране за имиджови кампании по Коледа или еднократни жестове към нуждаещи се. Те носят измерими резултати, устойчиво въздействие и социална ангажираност, каквато рядко се среща в културния сектор. Дарителите могат да подкрепят каузите не само по време на покупка на билет за събитията на Fest Team, но и директно и самостоятелно на Ticket Station. Цялата информация е на сайта: Fest Team където ще бъдат публикувани всички подробности за инициативите, отчетност и истории на реални хора, до които достига помощта.

Fest Team обещава, че през 2025 г. на своите големи събития, концерти и фестивали, ще има обособени инфо зони, посветени на трите кампании. Целта е подкрепата да не остава на заден план, а да бъде неразделна част от забавното преживяване. Още този уикенд – на 31 май и 1 юни, публиката на The Big Garden Party ще може да се срещне с посланици на трите каузи, да се запознае с тяхната мисия и при желание - да ги подкрепи. | БГНЕС

Последвайте ни и в google news бутон