Си Ен Ен, която изпитва затруднения на фона на упадъка на американската кабелна телевизия, планира да пусне нова платена стрийминг услуга и да съкрати около 100 работни места, заяви главният изпълнителен директор на компанията.
Мрежата, която някога определяше темпото в кабелните новини, има за цел да пусне новия си абонаментен новинарски продукт на стойност над 1 млрд. долара преди края на 2024 г., заяви главният изпълнителен директор Марк Томпсън в бележка до персонала.
"Създаваме най-добрите в класа си, ориентирани към абонатите продукти, които предоставят необходимите новини, анализи и контекст в завладяващи формати и преживявания", каза Томпсън.
"Това започва с първия ни абонаментен продукт, който ще бъде пуснат преди края на 2024 г."
През 2022 г. Си Ен Ен представи краткотрайна платена стрийминг услуга, преди бързо да я прекрати поради сливането на компанията майка на Си Ен Ен WarnerMedia и Discovery.
Около година по-късно Крис Лихт беше заменен като главен изпълнителен директор от Томпсън, бивш служител на Би Би Си и Ню Йорк Таймс, след критики към редакционната насока на мрежата.
Според новия план целта на Си Ен Ен е първоначалният абонаментен продукт "трябва да знам" да бъде последван от платени предложения "искам да използвам", съсредоточени върху лайфстайл журналистиката, каза Томпсън.
Си Ен Ен също така планира да обедини три отделни редакции за събиране на новини от САЩ, международни новини и глобални цифрови новини в една организация.
В резултат на това компанията очаква да премахне около 100 работни места от общо 3500 души глобална работна сила, каза Томпсън.
Рейтингите на Си Ен Ен в Съединените щати напоследък изостават от тези на конкурентите Фокс Нюз и MSNBC. Си Ен Ен беше домакин на първия президентски дебат в САЩ между Джо Байдън и Доналд Тръмп на 27 юни. | БГНЕС