Когато говорим за самолети на бъдещето, ние говорим именно за водородно гориво. Това е уникално. А е уникално, защото от гледна точка на ефективността на теглото, енергийната плътност на килограм маса, течният водород е най-добрият акумулатор на енергия, няколко пъти по-добър от керосина. Ето защо е много полезно да бъде използван, смята Гордин. Друга особеност на водорода, сравнен с керосина, е фактът, че водородът е с по-голям обем и за да бъде използван, ще се наложи да се проектират летателни апарати с различни от досегашните форми. „В аеродинамичните схеми съвременните самолети представляват тръба с крила, в която няма как да се „впише“ водородното гориво заедно с пътниците“, каза ученият. Освен това подобни самолети ще се нуждаят и от подходяща инфраструктура за съхранение и зареждане с криогенен водород, както и от специално обучен за работата с тях персонал по летищата. /БГНЕС