Клаудия обяснява: "Бумът беше подхранван от глобалния „апетит за мода” и от широкия спектър от медии - от MTV до модните списания, включително Vogue и Harper's Bazaar, и новата гвардия от заглавия за стил като The Face, Self Service, i-D и V Magazine. 90-те години на миналия век дадоха път на раждането на супермодела, но също така и на суперзвездата дизайнер, стилист и фотограф. И модата стана новаторска, експериментална: носенето на сако Chanel с винтидж дънки, рокли и кецове на Alaia по тялото, гръндж на Marc Jacobs ' или костюм на Helmut Lang - това беше вълнуваща комбинация от високо и ниско, която беше индивидуална, забавна и готина. Това наистина резонира сега, когато толкова много млади творци си сътрудничат и правят неща заедно, изграждайки ги от нулата".