Марко Балдасари: Eleventy е запазила традицията и историята, брандът е 100% произведено в Италия

Това, което разграничава Eleventy от останалите брандове е начинът, по който ние правим комбинациите, за да постигнем една визия. Както един готвач комбинира съставките в кухнята, така и ние правим нашите комбинации и създаваме нови визии. Това ни прави много специални - ние сме много силни в комбинирането на всичко за създаването на една крайна визия, която да направи човека много по-добър и да извади най-доброто от него.

Нашият бранд Eleventy е 100% произведено в Италия. Изключително горди сме с “made in Italy”, защото това е най-доброто качество. Най-важните и луксозни марки в света произвеждат в Италия. Имаме много добро съотношение цена-качество, което е изключително и е на единствено място в света на лукса.

Това заяви пред БГНЕС основателят и творчески директор на луксозната италианска марка Eleventy Марко Балдасари. Това е първото посещение на италианския дизайнер у нас като той дойде специално, за да представи новата си колекция есен-зима 2023/2024, но и освен това, за да открие първа точка за продажба на марката в София.

Балдасари обясни как изработват своите дрехи като за тази цел използва сако от новата му колекция. “Тези облекла са правени на ръка. За да ги реализираме са необходими 18 часа работа на ръка, която се реализира от нашите занаятчии. Това са изключителни облекла, защото всичко е шито на ръка”, обясни той и добави, че има три фирми в Италия, които са в състояние да създадат такъв тип дреха. "Това са скъпи облекла, защото са направени от вълна, която е 14 микрона. Това са много ценни облекла заради качеството. Всички копчета на сакото са от естествен рог и всички са зашити на ръка. Винаги искам клиентите да докоснат, да пипнат. Ние имаме само едно копче на ръкава и това е знак, който разграничава марката”, отбеляза той и разказа, че преди години занаятчиите са използвали само 1 копче, за да направят дрехите по удобни, докато днес се използват 3-4 копчета. “Така Eleventy е запазила традицията и историята. Това са детайли, с които да разберете с каква страст, отдаденост и с какви занаятчийски умения правим нашите продукти”, посочи основателят и творчески директор на луксозната италианска марка Eleventy.

Той обясни и какво го е вдъхновило да създава такъв тип дрехи, а не помпозни, например. “Eleventy се заражда за определен вид клиенти, които нямат нужда от помпозност. Това са клиенти, които търсят комфорт и високо качество, но те нямат нужда да показват това и да изглежда по определен начин. За тях е достатъчен комфортът и високото качество на материалите”, отбеляза Балдасари.

“Това, което за нас е от съществено значение, е да накараме човек да се почувства по-добре. Когато се погледне в огледалото да се чувства по-щастлив, да се чувства по-пълноценен, да се харесва и да си каже аз съм нов човек. Много е важно човек да се обича и да се грижи за себе си. Това, което правим и това, което ни прави щастливи и благодарни за работата ни, е да виждаме този резултат всеки ден”, добави основателят и творчески директор на луксозната италианска марка Eleventy.

Той обясни и какво означава наименованието на бранда. "Eleventy означава да въздигнем себе си, да продължим да бъдем в търсене и да правим все по-добре това, което сме правили преди. Това е нашият дух да продължим и да издигаме себе си. Eleventy означава да издигнем себе си", обясни Балдасари.

Основателят и творчески директор на луксозната италианска марка Eleventy обясни, че работят изключително много върху цветовата гама и комбинациите по начин, по който всяка една дреха да може да бъде съчетана с другата и да може да създаде цялостен аутфит с гамата, с която работят, а именно -леко пясъчна. “Марката се развива на световно ниво и за нас е важно откриването на поредната точка за продажба. Ние сме открили вече в Лондон, Париж и Бевърли Хилс. Това е едно поредно разрастване за нас, което е важно”, уточни той. По-рано тази седмица брандът откри първата си точка за продажба на дрехите си в столицата. През 2021г. те откриха първия си луксозен бутик в България, а мястото, което избраха за него беше Банско. /БГНЕС

Последвайте ни и в google news бутон