Левски: Има драстичен спад в продажбата на членски карти

От тази година вече има и детска карта, която е на цена от 17 лева.

"Първата година, когато бяха създадена членската кампания бяха закупени 20 000 карти, което е абсолютен рекорд за България. Оттогава продажбите драстично намаляват. Предния сезон картите са 3500, но вярвам, че можем да постигнем нови рекорди", обяви управителят на официалния магазин на "сините" Виктор Викторов по време на пресконференция, с която бе даден старт на Членската кампания за 2025 година „Левски Завинаги“, предаде репортер на БГНЕС.

"Досега целта на кампаниите беше спасението на клуба. Оттук нататък членовете ще имат все повече привилегии и предимства. Всяка карта носи уникален дизайн, вдъхновен от най-знаковите моменти и личности в историята", заяви още Викторов, след което представи различните видове членски карти.

От тази година вече има и детска членска карта, която е на цена от 17 лева. Бронзовата карта е 19,14 лв. и е посветена на историята на клуба. Сребърната струва 72 лева и отразява победите в дербита и важните мачове, а феновете могат да се сдобият със златна карта срещу сумата от 200 лева. Тя е посветена на двете най-големи икони на клуба - Васил Левски и Георги Аспарухов-Гунди. Платинената и диаментената членска карта струват съответно 1914 и 10 000 лева.

"Целта на детските карти е да запалят малките левскари. Разчитам, че ще имаме много детски карти - това ще бъде едно прекрасно начало за малчуганите", обясни Викторов.

„Добавили сме много иновации – томболи с награди, които всеки притежател на членски карти ще участва, възможност за участие в анкети и гласувания, с които клубът ще се съобразява, преферинциални условия в клубния магазин, достъп до специални колекции преди пускането за свободна продажба. Ще се работи главно всяка следваща година да даваме предимство и глас на феновете, за да се чувстват по-близо до отбора“, управителят на клубния магазин. | БГНЕС

Последвайте ни и в google news бутон