Не сме в зоопарк - това са всички животни, които Банкси е нарисувал из Лондон тази седмица.
Всеки ден неуловимият уличен артист разкрива ново произведение на изкуството на различно място в столицата, публикувайки го в „Инстаграм“.
Банкси, известен със своите енигматични, често въздействащи произведения на изкуството, е избрал да не надписва животните си онлайн.
Той също така не е обяснил защо всички са нарисувани в един и същи стил в черно.
Единственото, което агентът му каза пред Би-Би-Си, беше, че „няма коментар по темата“, добавяйки, че „може или не“ да последват още рисунки с животни.
Това накара хората да спекулират с тяхното значение.
Джеймс Пийк, водещ на предаването „Историята на Банкси“ по Би-Би-Си, смята, че посланието зад картините е по-малко очевидно от някои от предишните му творби.
„Интересно е, че смисълът е по-сзавоалиран от обикновено“, казва той.
„Често има послание, което е по-ясно и непосредствено в работата му: може би този път той иска ние да го открием сами?“
Пийк добавя, че животните на Банкси показват използването на негативното пространство като негова запазена марка, като казва, че „използва застроената среда като част от изкуството“ за „максимално въздействие при минимални усилия“.
Пийк също така обяснява, че силуетите на повечето животни тази седмица са опростени, черни, „без разкрасявания или светлосенки“.
„Маймуните изглеждат така, сякаш се люлеят от моста“, отбелязва той, „пеликаните крадат рибата от рибния магазин.“
Творбите на Банкси обичновено имат политически заряд.
Бунтове или екологично послание?
Теориите на феновете онлайн варират от козата, символ на войната Израел-Газа до сравняването на животните с крайнодесни бунтовници в Обединеното кралство.
Пик също подчертава "други теории, че всички животни може да са застрашени или близо до изчезване".
„Маймуните може да бягат от облагородяване и по-нататъшно развитие в района на Брик Лейн. Слоновете може да са изолирани и самотни“, каза той.
Козелът може да представлява палестинците, които губят опора - или може да предполага, че "може да сме разсеяни или заети с „Най-великите за всички времена" и Олимпиадата - вместо с големи глобални проблеми".
Но какво мислят хората на улицата?
Сутринта, в петък, на „Брик лейн“ е сравнително тихо - бръмченето от туристи, които обикновено обикалят за храна, мода и улично изкуство, все още не се вижда.
Но има няколко, които се възползват от липсата на трафик, спирайки по средата на улицата, за да си направят селфита и снимки.
Трите примата на железопътна линия се свързват с трите мъдри маймуни в японската поговорка - "не виждай зло, не чувай зло, не говори зло".
Но в работата на Банкси маймуните не покриват очите, ушите или устата си.
Група жени са развълнувани да видят произведението на изкуството, а случаен минувач спира и им предлага да се снимат заедно.
Те споделят пред Би Би Си, че обичат Банкси заради мистерията около самоличността му (самоличността на Банкси винаги е оставала тайна, въпреки че в „Историята на Банкси“ беше открито интервю от 2003 г., в което художникът потвърди, че името му е Роби).
„Обичам работата му, защото е тайна, под прикритие и винаги е актуална – не е случайна“, казва една от тях.
„Мисля, че може да е във връзка с това, което се случва в страната в момента“, казва друга.
Около пет минути по-късно друг мъж спира, за да направи снимка с професионална камера – той казва, че отива на обиколка на Лондон, за да “улови“ произведенията на изкуството, които са се появили досега.
Виещият вълк от четвъртък върху сателитна чиния в Пекъм очевидно е бил откраднат малко след като е бил открит.
Няколко часа по-късно в Уолтъмстоу е малко по-оживено, където петата рисунка на Банкси се появи в петък: два пеликана, които ядат риба, отстрани на магазин за чипс.
Когато пристигнах, имаше малка група от хора, главно телевизионни репортери и развълнувани местни жители, които се питаха един друг дали работата е истинска.
„Това придава характер на района – никога преди не съм виждал хора да стоят така“, казва Хатер Али, един от хората, които попитаха дали това е законен Банкси.
Той живее в съседство с рибния магазин и казва, че ще провери записите от камерите за видеонаблюдение от предната вечер, за да види дали може да види потайния художник в действие.
В понеделник, след първата работа в Ричмънд, медиите публикуваха снимки на двама мъже върху механична платформа в края на хидравлична повдигаща система.
Смята се, че единият, който е бил маскиран, е Банкси.
Или, казва Пийк, най-новите произведения на изкуството може да са по-ясни от всички теории.
„Може просто да обича да рисува животни и да има страхотно лято в Лондон, доказвайки, че все още може да изскочи и да сътвори нещо, което провокира света да говори, преди да изчезне отново в нощта.“ I БГНЕС