Google се подигра на Apple заради закъснелите ѝ AI функции

Apple продължава да отлага ключови AI функции, представени като част от пакета Apple Intelligence по време на конференцията WWDC през 2024 г.

 

Google „атакува“ Apple с иронична реклама по повод забавянето на нейните изкуствени интелектуални функции. Във видеото, промотиращо предстоящия Pixel 10, компанията използва хита на Snoop Dogg и Dr. Dre – „The Next Episode“, за да създаде атмосфера на надмощие и самочувствие. Глас зад кадър критикува Apple, че вече година наред обещава функции, които все още не са достъпни за потребителите. Посланието е ясно: „Ако нещо е 'в процес на разработка' прекалено дълго, може би е време просто да смените телефона си.“ Рекламата завършва с надпис „Искай повече от телефона си“ и с анонс за премиерата на Pixel 10 на 20 август.

Нападката идва в момент, когато Apple продължава да отлага ключови AI функции, представени като част от пакета Apple Intelligence по време на конференцията WWDC през 2024 г. Въпреки че някои функции бяха внедрени с iOS 18, новата персонализирана Siri така и не достигна до потребителите. През март Apple официално обяви забавянето, като призна, че „ще е нужно повече време от очакваното“ и обеща внедряване през следващата година.

Компанията дори пусна видео в YouTube, в което актрисата Бела Рамзи демонстрираше функции на Siri, които все още не съществуват. Това доведе до съдебно дело за подвеждаща реклама, свързано с iPhone 16. На фона на тези затруднения, главният изпълнителен директор Тим Кук увери инвеститорите, че напредъкът по Apple Intelligence продължава и че потребителите могат да очакват новите функции през следващата година.

Рекламата на Google не просто представя новия Pixel 10, а позиционира компанията като лидер в реалното внедряване на AI технологии, докато Apple се лута в обещания и отлагания. Това е директен удар по имиджа на компания, която доскоро диктуваше стандартите в индустрията. | БГНЕС

Последвайте ни и в google news бутон