Fibank откри новия си офис с дигитална зона в центъра на София, предаде репортер на БГНЕС.
Офисът разполага с иновативна дигитална зона - Fibank Digital Zone, съобразена напълно с нуждите на клиентите на банката, които да получат исканата от тях услуга бързо и качествено.
Технологичната зона за модерно и бързо обслужване засега е въведена в два банкови офиса в столицата - „Народно събрание" и The Mall.
Там клиентите на банката ще могат да се насладят на дигиталните зони за самообслужване, където те сами ще могат да извършват банкови операции в дигиталните приложения на банката - Моята Fibank и My Fibank без да губят време в чакане на опашки.
Банковите салони продължават да гарантират бързина в обслужването, като дори има предвидени пространства за виртуални срещи и кредитни консултации на място с експерти от банката, а служител на Fibank ще ги посреща, за да може да ги насочи към желаната от тях услуга.
Водещ на откриването на клона бе актьорът Филип Буков. “Преди време участвах в реклама на Fibank, в която сюжетът показваше как аз безгрижно оперирам с парите си където и да се намирам по света, благодарение на дигиталните услуги на банката. След това почти забравих тази реплика, смятах, че е нещо еднократно, но през цялото време продължавах да ползвам все по-богатия арсенал за бързо, лесно и удобно дигитално банкиране”, сподели актьорът, и пожела успех на Fibank Digital Zone.
Клоновете с дигитални зони на Fibank, намиращи се на „Народно събрание" и в The Mall, са вече активни и очакват своите клиенти за напълно новото и удобно преживяване. |БГНЕС