Авиационният гигант даде на работниците срок до петък в полунощ да ратифицират „най-доброто и окончателно предложение“.
Профсъюзът на Международната асоциация на машиностроителите и авиокосмическите работници заяви, че разглежда предложението.
Около 33 000 членове на IAM от окръг 751 в северозападната част на Тихия океан напуснаха работа на 13 септември, след като с огромно мнозинство отхвърлиха по-ранно предложение, което на практика доведе до закриване на заводите за сглобяване на самолети 737 MAX и 777.
30-процентното увеличение на общата заплата е по-добро от 25-процентното в по-ранното предложение, което първоначално беше одобрено от лидерите на IAM, преди редовите работници да го отхвърлят категорично.
Работниците поискаха 40-процентно увеличение на заплатите, като се позоваха на продължилото повече от десетилетие оскъдно увеличение на заплатите, което е натоварило семейните бюджети в скъпия регион на Съединените щати в период на инфлация на потребителските цени. В новото предложение се възстановява и годишният бонус, който беше премахнат в предишната версия.
Работниците на поточната линия се оплакаха, че загубата на бонуса означава, че предишното предложение е било по-малко от 25-процентното увеличение на заплатите, обявено от компанията.
Новото предложение също така удвоява бонуса за ратификация до 6 000 долара и увеличава вноската на компанията в програмата 401К на служителите. Но измененото предложение не възстановява пенсията, което е искане на някои работници.
Двете страни предприеха двудневно посредничество миналата седмица с помощта на държавни служители.
Главният изпълнителен директор на Boeing Кели Ортбърг заяви, че прекратяването на стачката е „основен приоритет“.
Боинг заяви, че последното предложение трябва да бъде ратифицирано до 23:59 ч. в петък вечер, което поставя кратък срок за ръководството на IAM да коментира предложението и да организира гласуването.
Акциите на Boeing поскъпнаха с два процента.| БГНЕС