36-годишната звезда от „Клюкарка“ каза, че е работила върху новия продукт в продължение на седем години и също така обясни защо линията не включва балсам за коса.
Блейк Лайвли е известна с дългата си и гъста коса, която феновете на актрисата отбелязаха във филма „Дънки-талисман“ и телевизионния сериал „Клюкарка“. През годините качеството на косата й оставаше същото, благодарение на тайна, която тя научи на снимачната площадка. Така че съветите на Блейк за грижа за косата могат да бъдат наистина ценни за нейните фенове и за бъдещите клиенти. Актрисата каза, че никога не използва балсам за коса. Освен това никой около нея не прави това.
„Не познавам никой в моята индустрия, който използва балсам. Работата не е в това, че хората от развлекателната индустрия имат по-добра коса“, казва Лайвли, „Ние използваме различна система за грижа за косата от тази, която се предлага на пазара“.
Всъщност е просто. Според актрисата е важно да имате два комплекта шампоани и маски в банята си – за овлажняване и укрепване на косата. Защото „косата ви има нужда от две неща – сила и овлажняване“.
Блейк съветва да нанесете шампоан (два пъти, ако е необходимо), например овлажняващ, след което да нанесете маска, също за овлажняване, за поне 30 секунди - и да изплакнете. Следващият път сменете продуктите с други – укрепващи. Това е методът за промяна на грижите, който помага на актрисата да поддържа здрава косата си. Тя научила този метод преди много години, когато сериозно бе увредила косата си на първата си работа.
„Фризьорът ми обясни, че този процес може да спаси косата. Ако дадете на косата сила, вие й давате основа, структура и стабилност. Но ако й дадете само сила, тя ще стане чуплива и твърда. Така че тя също се нуждае от влага и еластичност“, казва Лайвли.
Идеята за създаване на марката се основава на фризьорската грижа за косата, но на по-достъпна цена - не повече от 25 долара на продукт. Линията Blake включва шампоани за овлажняване и укрепване на косата, маска преди миене, укрепващи и овлажняващи маски, стилизираща пяна и сух шампоан. Всички продукти са с различни аромати - бергамот, ванилия, сандалово дърво и касис, а опаковката е златиста с дървени елементи.
„Хората смятат, че маските за коса са по-скоро специален продукт или еднократна процедура“, отбелязва актрисата, „но аз ги използвам всеки път като балсам.“ Лайвли използва и маска преди измиване с шампоан. „Живея според принципа, че ако вземаш нещо, трябва да го върнеш. Това важи и за косата ми. Така че, ако извличам полза от нея, с полаганите грижите аз връщам (полученото).“
Името на новата марка на актрисата, Блейк Браун, не идва от името на университета „Браун“, в който героинята на Блейк искаше да постъпи в телевизионния сериал "Клюкарка", както предположиха поклонниците й в мрежата. Браун е истинското име на бащата на актрисата Ърни.
Съпругът на актрисата Райън Рейнълдс подкрепи жена си в социалните мрежи и пусна някои шеги. „Изключително се гордея с тази жена. Тя работи върху „Блейк Браун“ вече седем години. И резултатите са точно това, което бихте очаквали от един свръхобсебен от детайлите, безкомпромисен гений за контрол на качеството. Също така току-що открих, че нейното моминско име е Браун“.
На което актрисата отговори по следния начин: „Браун е фамилията на баща ми. Той взе фамилията Лайвли от майка ми и по-големите ми братя и сестри. Сега като се замисля, Райън Лайвли звучи добре. Ти си на ход, Рейнълдс“.
В мрежата вече започнаха да се появяват мемета за пускането на пазара на козметиката, която ще бъде достъпна за закупуване от 4 август.
Преди това своя марка за коса представи Риана, която през повечето време се появява на публично място с перуки. При представянето на козметиката Fenty Hair певицата излезе с естествена коса за първи път от много време. І БГНЕС