32-годишната актриса и певица наскоро стана милиардер благодарение на козметичната си компания „Rare Beauty“. Според нея обаче е „неуместно“ да се обсъждат финансови въпроси и тя просто е „благодарна“ на феновете, които са я подкрепяли.
„Много съм благодарна. За мен е неуместно да говоря за пари. Но аз наистина отдавам цялата заслуга на хората, които купуват продуктите. Те са тези, благодарение на които тази моя мечта се сбъдна. Така че за мен това е голяма чест и съм просто щастлива“, каза тя пред „Entertainment Tonight“.
Звездата от „Убийства в сградата“ е израснала в Гранд Прайри, Тексас със самотна майка в квартал, който тя нарече „много тежък“. Гомес си спомня, че не е имала пари за основни нужди, докато майка ѝ се е борела да свърже двата края.
„Мога да си спомня за около седем пъти, когато колата ни заседна на магистралата, защото парите за бензин свършиха. Майка ми се отказваше от всичко заради мен и работеше на три места. Спомням си, че винаги ми напомняше, че хората имат по-малко от нас, а ние нямахме много. Но аз имах чувството, че имаме, защото майка ми винаги правеше сто милиона неща, само за да ме направи щастлива, а на Деня на благодарността бяхме доброволци в кухните за супа“, разказа актрисата.
След като започна кариерата си в „Барни и приятели“ в началото на века, Селена Гомес участва като гост в шоутата на „Дисни“ „Лудориите на Зак и Коди“ и в няколко епизода на „Хана Монтана“, където си партнира с Майли Сайръс. След това каналът ѝ даде нейно собствено шоу – „Магьосниците от Уейвърли Плейс“ през 2007 г.
Съобщава се, че за този сериал тя е печелила по 30 000 долара на епизод в продължение на четири сезона. Тогава Гомес се превърна в една от най-скъпоплатените детски звезди.
В годините след края на шоуто нейното състояние нарасна на десетки милиони долари, тъй като стартира успешна кариера на поп певица с поредица от разпродадени турнета.
Според агенция „Блумбърг“, която за първи път включва Селена в Индекса на милиардерите, богатството на красивата брюнетката възлиза на 1,3 млрд. долара.
Агенцията отбеляза, че „Rare Beauty“, която Гомес е основала и притежава, допринася за „огромната част“ от личното ѝ състояние.
Звездата има огромен брой последователи в социалните мрежи, включително над 400 млн. последователи в Instagram. През кариерата си е работила и с множество известни марки, сред които Puma и Louis Vuitton. | БГНЕС