От началото на годината на-много са сигналите за „престъпление срещу личността“- 4653, за пожари – 1856, транспортни произшествия – 1072, инциденти с животни – 651, медицински инциденти, възникнали в детски градини, училища и общински сгради - 717.
Сред оплакванията на гражданите са случаи на неправилно паркирали автомобили, силен шум от съседи, неработещи светофарни уредби, пожари в контейнери.
Директорът на „112“ Цветомир Цеков отбеляза, че двете ведомства започват нов съвместен етап от сътрудничеството. През годините непрекъснато нараства доверието на хората към спешния телефон, затова и търсят първо колцентъра. „Хората подават сигнали за нарушения на общински имоти, пътна инфраструктура инфраструктура, малки аварии по газопреносната мрежа“, изброи Цеков. Същевременно отбеляза, че с новото споразумение ще се засили сътрудничеството при инцидентите с пожари, наводнения и Планинската спасителна служба.
Йорданка Фандъкова припомни, че през 2015 г. Столична община беше първата, която създаде работна станция в общинските центрове за видеонаблюдение или за реакция при кризи. Според нея това намалява времето за реакция и създава много по-добра възможност за координация с останалите служби, особено когато става дума за сигнали за нарушаване на обществения ред. /БГНЕС