„Пропагандна хибридна кампания тръгна срещу българския бизнес след случилото се с разрушената язовирна стена в Украйна. Морето ни е чисто и ние трябва да защитим България като дестинация.“
Това увери пред bTV министърът на туризма Зaрица
Динкова. По думите ѝ още като стъпва в длъжност са взети мерки да се защити сектора. Тя обясни, че има добър сезон.
„България трябва да бъде рекламирана преди всичко по модерен и ефективен начин и това ще е едно от нещата, на които аз изключително много ще държа. Вече съм го
комуникирала. Планирам посещение в Германия поради важността на този пазар за България. Наблюдаваме известен спад именно при туристите от там. Знам за този проблем и следващата седмица имам среща и с търговския представител там. Имаме идеи и ги разработваме. Смятам, че ще е изключително важно този проблем да се адресира и на политическо, и на бизнес ниво“, обясни Динкова. Голяма част от българите остават да почиват в България, а гръцки туристи идват във вътрешността на страната ни. Министерството на туризма разработва две политики за развитие на кадрите в туризма, стана ясно от коментара на ресорния министър.
Според Зарица Динкова трябва да се вдигат доходите в бранша. Министърът на туризма подчерта, че не очаква да бъде повдигната темата за изключването на Несебър от Списъка на световното културно наследство на ЮНЕСКО.
Динкова добави, че са взети всички мерки. /БГНЕС