Той е разработен в атрактивен уеб дизайн, който използва успокояващи и окуражаващи цветове.
„Обновеният сайт на Националната телефонна линия за деца 116 111 е пространство за споделяне и подкрепа за деца, родители и възрастни, които са загрижени за децата.“, споделя председателят на ДАЗД д-р Елеонора Лилова.
Потребителите на сайта ще открият информация, обединена в темите: „Здраве и безопасност“, „Емоции и чувства“, „Връзки и отношения“, „Насилие и тормоз“, „Моите права“, „Кризи в семейството“, „Родителство след раздяла“, „Възможности за подкрепа“ и др., насочени към децата и родителите. Достъпни са и методически стъпки, препоръки, и предложения за професионалистите, работещи с деца: „Подкрепа за деца в риск“, „Кризисна интервенция“ и др.
През мобилното приложение на сайта вече има и бърза връзка с Националната система 112 на МВР за спешни обаждания при необходимост от медицинска помощ, помощ при пътно-транспортни произшествия, кризи и други инциденти с човешки и материални загуби. С това екипа на ДАЗД и разработчиците на уеб портала гарантират бърза връзка със спешния телефон, която да предоставя и незабавна подкрепа.
В рубриката „Актуално” потребителят може да попълни анкета за удовлетвореността му от работата на 116 111, както и да получи информация за предстоящи мероприятия, кампании, и инициативи, организирани или подкрепени от ДАЗД.
В сайта са описани подробно добрите практики от проведените консултации със специалистите, работещи на Националната телефонна линия за деца 116 111. Налична е и възможността за запитвания като изпратите съобщение през новата форма за контакт: „Какво Ви вълнува?“.
„С обновения сайт на 116 111 се създаде още един активен канал за подкрепа на децата, младежите и техните семейства. Ние зачитаме достойнството на всеки, който се обажда на линията – неговата култура, убеждения и лична история. Това е част от мисията ни – да защитаваме интересите на всяко дете, както и да не предаваме доверието на хората.“, допълва д-р Лилова. /БГНЕС