Обновен сайт на националната телефонна линия за деца 116 111 на ДАЗД

Държавната агенция за закрила на детето създаде нова визия на официалния сайт на Националната телефонна линия за деца 116 111.

На https://www.116111.bg/ вече е достъпна новата интернет страница, в която за потребителите са разработени редица нови функции. Обновения уеб портал на горещия телефон за подкрепа на деца е разработен на достъпен и разбираем език, написан като за приятел на дете. Сред новите функции, които предлага страницата е и адаптираната му версия за мобилни устройства.

д-р Елеонора Лилова, ДАЗД

Той е разработен в атрактивен уеб дизайн, който използва успокояващи и окуражаващи цветове.

„Обновеният сайт на Националната телефонна линия за деца 116 111 е пространство за споделяне и подкрепа за деца, родители и възрастни, които са загрижени за децата.“, споделя председателят на ДАЗД д-р Елеонора Лилова.

Потребителите на сайта ще открият информация, обединена в темите: „Здраве и безопасност“, „Емоции и чувства“, „Връзки и отношения“, „Насилие и тормоз“, „Моите права“, „Кризи в семейството“, „Родителство след раздяла“, „Възможности за подкрепа“ и др., насочени към децата и родителите. Достъпни са и методически стъпки, препоръки, и предложения за професионалистите, работещи с деца: „Подкрепа за деца в риск“, „Кризисна интервенция“ и др.

През мобилното приложение на сайта вече има и бърза връзка с Националната система 112 на МВР за спешни обаждания при необходимост от медицинска помощ, помощ при пътно-транспортни произшествия, кризи и други инциденти с човешки и материални загуби. С това екипа на ДАЗД и разработчиците на уеб портала гарантират бърза връзка със спешния телефон, която да предоставя и незабавна подкрепа.

В рубриката „Актуално” потребителят може да попълни анкета за удовлетвореността му от работата на 116 111, както и да получи информация за предстоящи мероприятия, кампании, и инициативи, организирани или подкрепени от ДАЗД.

В сайта са описани подробно добрите практики от проведените консултации със специалистите, работещи на Националната телефонна линия за деца 116 111. Налична е и възможността за запитвания като изпратите съобщение през новата форма за контакт: „Какво Ви вълнува?“.

„С обновения сайт на 116 111 се създаде още един активен канал за подкрепа на децата, младежите и техните семейства. Ние зачитаме достойнството на всеки, който се обажда на линията – неговата култура, убеждения и лична история. Това е част от мисията ни – да защитаваме интересите на всяко дете, както и да не предаваме доверието на хората.“, допълва д-р Лилова. /БГНЕС