Юбилеен конкурс на Fibank отличи най-добрите български фирми

За 10 поредна година Първа инвестиционна банка провежда конкурс и отличава български компании постигнали най-добри резултати през годината. Тази година бяха отличени 8 компании, предаде репортер на БГНЕС.

Мисията на конкурса е да насочи общественото внимание към успешните примери на предприемачество и да покаже, че в страната има компании на високо ниво. В конкурса имаше няколко категории: “средни и големи фирми”, “микро и макро фирми”, “най-успешна българка в бизнеса” и “награда на публиката”.

Призът в категория “средни и големи фирми” получиха общо три компании.

Първо място получи “Папас олио” АД, занимаваща се с преработка на маслодайни семена.

Второ място завоюва “Аспазия 92” ООД, занимаваща се с производство на безалкохолни напитки и на трето място се нареди “Начеви 90 СИЕ” СД – семейна компания за производство на мебели.

Компанията “Мексон ООД” се отличи с приз “награда на публиката”. Фирмата предлага пълна гама от специализирани хигиенни продукти.

В категорията “микро и макро фирми” също бяха отличени три компании. Челната позиция в класацията зае “Варна Яхт Пейнт” ООД, занимаваща се с ремонт и поддръжка на морски съдове.

Второто място получи “Амброзия” ООД – семейна комапния, занимаваща се с екологично производство на мед, а трето място беше отредено на “Вертикал 1” ЕООД, фирма за проектиране и монтиране на всякакъв вид асансьори.

Награждаване на “Варна Яхт Пейнт” ООД

Призът за “най-успешна българка в бизнеса” получи Уляна Хаджийска, собственик и управител на фирма “Натура Вита” ЕООД.

Награждаване на Уляна Хаджийска

Членовете на журито, които отговаряха за разпределението на наградите, са: главният директор на Корпоративно банкиране в Първа инвестиционна банка Чавдар Златев, финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев, издателят на вестник „24 часа” Венелина Гочева и Ваня Манова - мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

В рамките на 10 година са били отличени общо 84 фирми и благодарение на кампанията обществото се е запознало по-добре с работата и визията на фирмите за настоящето, но и за бъдещето. Тази година в конкурса участваха над 300 представители на разнообразни браншове. /БГНЕС