Георги Гвоздейков, министърът на транспорта и съобщенията, уточни, че близо 20 000 души са ангажирани в НКЖИ и БДЖ. “Още от встъпването ми в длъжност съм заявил, че ще съм отворен за диалог и заедно със синдикатите ще търсим решение на проблемите пред нас. Проблемите не са малко те са свързани и със заплащането. Професията железничар губи своята привлекателност именно защото заплатите са ниски. Липсата на работници в НКЖИ и БДЖ е доста голяма, в НКЖИ липсват 1 500 работни места, а в БДЖ около 1 100, по 800 човека от всяка са напуснали в последната година. Една от правилните стъпки е модернизацията на този вид транспорт”, заяви Гвоздейков. Министърът на транспорта подчерта, че се създават големи възможности за инвестиране в транспортната инфраструктура. “Работим усърдно с Гърция и Румъния по този въпрос. В мое лице синдикалната федерация ще получи подкрепа занапред”, подчерта Георги Гвоздейков.