Обаче отказът на прокуратурата да изследва пътните условия, как са въздействали те на този шофьор да допусне грешка, отказът на прокуратурата да разследва мантинелите, които са погрешно поставени, както гласи доклада. Документът доказва, че тези мантинели са били увредени от предишни катастрофи, както и че са били преправяни и преинсталирани неправилно след катастрофи. Ако те бяха сложени правилно, щяха да задържат автобуса и да променят траекторията му без да попада той в капана на мантинелата.
Жертвите са не от катастрофата, а вследствие на капана на мантинелите, които вместо да предпазят автобуса, са му навредили.
Има липсващ знак, който е трябвало да информира водачите, че предстои такава отбивка. Два месеца по-рано от Пътното управление са установили, че този знак го няма, и са подали сигнал. Общо над 400 знака липсват по пътищата у нас, само че министърът на регионалното развитие услужливо мълчи, а прокуратурата отказва да разследва всичко това, допълни Милчев.
Експертът бе категоричен, че предстоят още тежки инциденти./БГНЕС