„Ако министърът не се разпореди още днес и не предприеме и кадрови, и организационни промени в АПИ, „Автомагистрали“ и не покаже ясни сигнали, че няма да бъде като министрите Шишков и Караджов, това ще означава, че си пазят един на друг гърба“, каза ръководителят на Института за пътна безопасност.
Според него Андрей Цеков трябва да е наясно, че няма кой да го остави да се учи да бъде министър.
„Пътищата в България се нуждаят от незабавни действия. Едно от първите неща, които той трябва да направи още в първия си работен ден е да отпуши и ревизира ремонта на АМ „Тракия“, който в момента се извършва от „Автомагистрали“. Незабавно да смени цялото ръководство на „Автомагистрали“, които саботират цялата държава с този ремонт“, призова Милчев. Той посочи, че километри от АМ „Тракия“ са затворени, там няма никакви работници с часове, а се образуват километрични опашки, издевателства се върху хората без да се извършват никакви ремонти на практика.
„Ако министър Цеков не предприеме действия веднага, тогава не е наясно какви проблеми трябва да решава. Ако си решил да ставаш регионален министър и някой друг от старите трябва да ти обяснява, тогава катастрофите по пътищата ще продължат“, заяви Милчев и призова министър Цеков да покаже нови правила за прозрачност в дейността на АПИ, такива, каквито при Шишков нямаше. /БГНЕС