„Идеята на Blue electric technology (BETL) e да се наложи на българския пазар като бранд. Ежедневието ни е свързано с използването на телефони и ни се налага да ги зареждаме в различни ситуации. „Пауър банката“ е практична и лесна за използване. Хората имат съмнения относно BETL, както в началото имаха в безконтактните карти, които сега се превърнаха в необходимост“.
Това заяви представителят на BETL за Северозападна България Димитър Димитров в интервю за БГНЕС.
BETL е ангажирана с предоставянето на решения за преносимо зареждане и вече е изградена мрежа от над 300 партньорски магазина и повече от 50 офиса в България, която осигурява зарядни услуги за потребителите.
„Идеята на нашата компания Blue electric technology (BETL) е да влезе стабилно на пазара и да се наложи като бранд. Тоест ние, като млади хора, искаме да навлезем с иновации и да покажем един нов бизнес модел, който да отвори нашия мироглед към перспективи. Какво имам предвид? Когато в ежедневието нашите телефони, които всички използваме, ни се наложи някъде, в някаква ситуация, да заредим батерия насреща е „пауър банката“ и зарядното устройство на компанията BETL. Това е основната цел – да стъпим здраво на пазара“, каза Димитров.
Той направи аналогия между целите на BETL и начинът, по който американската компания Jeep се е превърнала в нарицателно за всички високопроходими автомобили.
„Както ние казваме за американската марка Jeep на всички високопроходими автомобили, така и утре, когато дойде конкуренцията на балканския пазар, хората да кажат: „Дай един BETL“.
Димитров демонстрира начина, по който се използва устройството, като същевременно даваше подробни обяснения.
„Когато ние имаме нужда да заредим батерията, може да се плаща по няколко начина – с дигитален портфейл или безконтактна карта (Master card или Visa). Как се случва самото пускане на устройството и използването на батерията? Моят телефон е вързан с дигитален портфейл, сканирам QR-кода и например и самото устройство започва да зарежда телефона ми. Не е задължително батерията да се връща в същата машина, може и в друга машина, в друг търговски обект, даже и в друг град. Дизайнът е практичен и за разлика от обикновените „пауър банки“, тази подържа всички слотове за всички телефони. Удобна е, практична е, може да се използва в ежедневието. Хората спокойно, независимо дали са бизнесмени или ученици, могат да я използват – практично и удобно е“, обясни представителят на компанията.
„Ако някой клиент реши да злоупотреби и задържи батерията, ще му се удържи депозит от 40 лв. (толкова е стойността на батерията). Тоест, действа на принципа на „букинга“, когато някой не си използва резервацията Букинг му удържа депозит. Ако го върнем в срок депозитът ни се възстановява. Това е и основната информационна кампания, която развива компанията – да запознае хората с устройството, да знаят това устройство как се използва и когато го внедрим във всички бизнес сгради, административни сгради, болници и търговски обекти, хората да знаят как да го използват, за да можем да стъпим стабилно на пазара“, допълни той.
Попитан как си обяснява традиционното недоверие на широката общественост към иновациите, Димитров каза следното:
„Това е както на времето бяха внедрени дебитните карти. Първоначално хората се страхуваха, сега стана необходимост. Ние не можем да спрем да се развиваме, технологиите навлизат все повече и повече и мащабът на нашето съзнание е, че трябва да се развиваме напред“.
Представителят на BETL заяви, че в своята маркетингова стратегия, компанията залага на социални мрежи и популярни личности.
„Освен традиционните медии ние използваме многостепенен маркетингов модел. Много партньори подпомагат тази компания да стъпи на пазара, не само в България, а на целия Балкански полуостров – Румъния, Сърбия, Северна Македония, Албания, Словения и Хърватия. В момента тече кампания по популяризирането на марката. Освен това ние използваме и социални мрежи. Работим и с инфлуенсъри, в момента работим и със световния и олимпийски шампион по вдигане на тежести Карлос Насар“, добави Димитров.
В съвременното общество потреблението на енергия от мобилни телефони и други електронни устройства е изключително високо, особено по време на пътувания на открито или дълги пътувания, когато нуждата от зареждане става още по-необходима. Най-голямото предимство на BETL е именно в удобството й – тя предлага бързо и надеждно зареждане, когато потребителите имат спешна нужда, осигурявайки непрекъсната свързаност и комуникация по всяко време и навсякъде.| БГНЕС