Веригата хотели „Hyatt“ в България се разраства. Съвсем наскоро е открит „Hyatt Regency“ в Правец, а до този момент има четири хотела на Черно море. Предстои отваряне на нов хотел там следващата година.
През уикенда международният туристически форум „Предизвикателства и възможности в туристическия сектор в България” се състоя в „Hyatt Regency“ в Правец, като според Аояма дестинацията е избрана заради красивата природа около него и това, което може да предложи на гостите – прекрасна конферентна зала, басейн, голф игрище…
„Има нещо различно, нещо уникално в културата, природата, в хората тук, в България. Имаме база да направим нещо различно и интересно тук“, каза Аояма.
Според него туристическият климат в България се променя.
„Все повече световни брандове, като „Хилтън“ например, искат да инвестират тук. Но не само България, а и други страни в балканския регион трябва да направят повече, за да промотират себе си“, добави той.
За да има успешен туризъм в България, според японският мениджър, страната се нуждае от инфраструктура в областта на въздушния и наземен транспорт, но преди всичко трябва да заложи на автентичните преживявания като забавления, храна, като и продажби на автентични, местни продукти.
„В този аспект можете да се поучите от Турция, която успешно се справя в това отношение“, каза той.
„Не трябва да се опитвате да се борите с известни брандове, вие имате например своето известно кисело мляко, популярно и в Япония. Трябва да заложите на това, в което е вашата сила – розовото масло, СПА курортите, и трябва да ги популяризирате. За това може да помогне и частният сектор“, убеден е Такуя Аояма.