Николов също така съветва да не се взираме толкова в процентите намаление, а да се гледа абсолютната стойност на това, което ни се предлага, защото всеки от нас има някакво изградено разбиране за справедлива цена. „Трудно някой може да ви убеди, че ще направите суперсделки, ако си купите чорапи за 20 лева, които са намалени на 50%, защото са били 40 лева. Какво ще си помислите, много ли е изгодно това? Златна нишка ли има в тези чорапи. В крайна сметка колкото по-малко гледаме процентите и толкова повече абсолютната стойност и я сравняваме с алтернативните оферти, толкова по-сполучливи ще са нашите покупки. Големият проблем е много хора са остават на импулса, излизат на „черен петък“ и си казват не знам от какво имам нужда, но ще отида да разгледам и ако има нещо много намалено, ще си го купи. Обикновено това е рецептата за неудачна покупка“, заяви Богомил Николов. /БГНЕС