Модни брандове представиха колекциите си на ревю-спектакъла "Облечена в бизнес"

Български и чуждестранни модни брандове представиха уникални по рода си колекции на ревю-спектакъла "Облечена в бизнес", част от женското събитие "Business Lady Excellence", предаде репортер на БГНЕС.


Вокален ансамбъл "Акатамус" постави началото на ревю-спектакъла с изпълнение на емблемичната песен "Mamma mia".


Мила Захариева, президент на "International Fashion Connection", отправи приветствие към гостите на събитието. "Бизнесът е бизнес, но дамите в бизнеса имат нужда да се зареждат с красота", каза тя и добави, че дамите от бизнес конференцията, които участваха в първия ден на събитието "Business Lady Excellence", бяха съвършени.


"Имаме мисия да споделим творчеството на децата. Децата да бъдат фокус на бизнеса и най-важно, защото те творят, но имат нужда да бъдат подкрепени", заяви Захариева и подчерта, че женската природа е с потребност да подкрепя, да закриля и заключи, че бизнесът има нужда от творци, които да сътворяват.

Даниеле Фитоле, основател на "Italian Fashion & Design Academy" (IFDA), авангардна школа за млади таланти, които мечтаят да работят в света на модата и дизайна, също отправи приветствие към гостите на модното ревю, като отбеляза, че вярва в младите хора и в студентите, изразявайки надежда един ден български модни дизайнери да бъдат също толкова познати на света, както са френските и италианските.


Началото на ревю-спектакъла бе поставено от "LENECRA" – Мария Попова и Гергана Димова. Брандът представи модели с асиметрични кройки в класически черен цвят. Дефилето по подния подам бе придружено с пърформънс, който призова да почувстваме стихиите в себе си и да събудим дивата си природа, защото "LENECRA" "не е само моден проект – това е философия, свързана с приемането на сакралността на живота и пробуждането на съзнанието".

След уникалния пърформънс, включващ модерен танц, последва и музикалното изпълнение на Сесил Сабри, която вдигна още повече настроението на публиката с песен на Дуа Липа.


Арменският бранд "Mi Amor" представи изящни бижута – пръстени и обеци с диаманти. Бижутата на "Mi Amor" въплъщават вечната красота и индивидуалност. Чрез тях жените излъчват увереност и могат да прегърнат истинската си същност. Не са ли именно диамантите най-добрите приятели на жените, както казва Мерилин Монро?

Производственото ателие на бранда, в което работят над 50 души, притежава едни от най-добрите машини за полиране, родиране и шлифоване на диаманти и ювелирни изделия, с които работят "Cartier" и "Bulgari".

Бижутата на "Mi Amor" се отличават с бяло, жълто и розово злато, всяко от които носи печата на марката, докато диамантите са безупречно шлифовани и обработени за оптимален блясък.

Красотата на танца на малката принцеса Теа Попова от Балетно студио "Джулия" остави публиката без думи.

А след това гостите бяха потопени във френския шик с колекцията на "Sen Jolie" – Снежи, BTC Texile Group. Моделите представиха цветните шапки, шалове и чанти на бранда, вдъхновени от кокетната и елегантна парижанка. /БГНЕС