Лоренцо Тестини: Грижим се за интересите на своите клиенти в цяла Европа

ЗК „Лев Инс“ АД отчете впечатляващи резултати за първото полугодие на 2023г. на Национално си събрание, което се проведе миналия уикенд в София. На събитието присъстваха и партньорите на „Лев Инс” от някои от европейските пазари, на които работи компанията – Румъния, Гърция, Хърватска, Италия и Полша. Срещаме се с Лоренцо Тестини, партньор на Лев Инс в Италия, за да разкаже какво прави компанията за своите клиенти, пътуващи до тази любима дестинация. За наше щастие той говори български и това не е случайно - всеки българин, пътуващ в Италия, ще получи асистенция на пътя на своя език.

При настъпване на каквото и да било ПТП, клиентите на Лев Инс веднага ще получат съдействие – как да попълват документи на мястото на събитието и какво да дадат като информация на компетентните органи, които посещават мястото на събитието. Нашето съдействие и активна защита работи на 360 градуса и дава още много полезни действия на застрахованите ни клиенти не само в Италия, но и в цяла Европа. Имаме денонощен телефон, на който може да се позвъни за всякакъв тип асистенция без значение къде се намира клиентът ни”.

Това каза в интервю за БГНЕС Лоренцо Тестини, партньор на „Лев Инс“ в Италия, с когото разговаряме за системата от превантивни и защитни активности, които застрахователната компания практикува успешно и които могат да служат за пример за управление на риска на застрахователи от целия свят. През уикенда застрахователна компания „Лев Инс” АД събра в София на международна среща екипите и партньорите си от цяла Европа.

„Когато настъпи ПТП на територията на Италия с участие на МПС с български регистрационен номер, ние сме осигурили на нашите застраховани спешен телефон, на който може незабавно да се обадят и да получат съдействие какво да правят. Не само това - те ще получат правна помощ и насоки за следващите си действия, които трябва да предприемат, за да може да са сигурни, спокойни и да се чувстват комфортно“, обясни Тестини. Това е част от дефиницията за активна сигурност, в която Лев Инс вярва и защитава изцяло интересите на застрахованите си клиенти, за да пътуват безопасно и да знаят, че винаги имат приятел насреща в случай на нужда.

„Това е безценна и изключителна възможност Лев Инс да застане по всяко време до своите клиенти, особено когато настъпи ПТП. От опит знаете, че да се озовеш в такова положение, е много стресиращо и възможността да вдигнеш веднага телефона на някой, който ще те разбере и откликне с помощ и решение, е много успокояващо”, каза Тестини, като подчерта, че е много щастлив, че тази система съществува. „Лев Инс предоставя солидно обслужване и като цяло мога само да съветвам всички българи, и не само, да сключват застраховка при нас“, заключи той.

Лоренцо Тестини е завършил „Славянска филология“ в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и случайно навлиза в сектора на застраховането, който самият той определя като изключително богат на възможности. За него работата е удоволствие, защото помага на хората, които винаги могат да попаднат в ситуация да имат нужда от помощ, от съдействие, от всичко онова, което в „Лев Инс“ могат да им дадат. /БГНЕС