Научно-популярната област някога заемаше мястото на днешната наука. Учените биха могли да разкрият своите открития само чрез научна комуникация, като всеки може да популяризира „научно-популярна област“. Обществеността лесно може да получи по-конкретна информация чрез интернет и социалните медии, но информацията, открита в тези платформи, може да бъде и неточна. Това, което мисля, че е важно, е да се дадат на децата и младите хора умения за критично мислене и да ги направим способни да различават истинската информация от теориите на конспирацията. Освен чрез лесен достъп до информация в социалните медии, младите хора трябва да четат и книги. За уважаван автор не е лесно да напише книга, отнема месеци, дори години. По време на процеса на писане трябва да се правят широки изследвания, което прави писането на една книга дълготраен процес. Книгите позволяват на читателите да преценят информацията в социалните медии. Това, което тийнейджърите, които гледат видеото, учат, са мисли на някой друг. Но когато четат, те трябва да си представят това, което пише в книгата, така че в крайна сметка, те ще имат свои собствени мисли. Тийнейджърите също трябва да излагат виждането си към различни идеи по дадена тема, така че да го „представят като свое“. Информацията не трябва да прилича на ежедневно консумиран продукт. Когато се влага труд, тя става запомняща се и остава във времето.