Солидарността и подкрепата по света, действията и желанието да помогнем в борбата за свобода са това, което наистина има значение. Молим ви да бъдете до нас и бъдете сигурни, че ние ще направим същото за вас в бъдеще.
Управление на технологиите
Мариете Шааке - директор по международната политика в Центъра за киберполитика към Станфордския университет, випуск 2017 г.:
В продължение на години дългогодишният подход на правителствата на Съединените щати, които предпочитат да не се ангажират с управлението на технологиите, имаше висока цена. Ерозията на демокрацията, потъпкването на обществения интерес, липсата на справедливост в икономиката и задълбочаващото се социално разделение - всичко това е свързано с нарастващата роля, която технологичните компании играят в управлението.
Този системен проблем далеч надхвърля последния скандал, свързан с Facebook, YouTube или Amazon. А прекомерната зависимост от корпоративните бизнес модели и ескалацията на кибератаките, при все че отчетността продължава да липсва, само допринасят за загубата на доверие и справедливост.
Вярвам, че през 2022 г. управлението на технологиите ще се подобри. То ще бъде объркано, разпокъсано и разочароващо. Но стига решенията да са подкрепени с демократичен мандат и да се контролират независимо, най-накрая можем да очакваме подобрения по отношение на статуквото.
Автентичност
Рохая Диало - френски писател, журналист, режисьор и активист, випуск 2021 г.:
През последното десетилетие утвърдените политици все по-често не успяват да запазят доверието на народа си. Тъй като социалните медии дадоха на по-голямата част от хората властта да изграждат свой собствен публичен образ зад алгоритмични филтри, традиционните кампании, използващи очевидни инструменти на маркетинга и политическата комуникация, станаха много по-малко изключителни, отколкото бяха преди.
Все повече избиратели изглеждат склонни да дадат своето доверие на тези, които не използват закодиран език, за да ги убедят. Колкото по-автентични и истински изглеждат политиците, толкова по-привлекателни стават те. Да се представиш като уязвим човек, който може да преживее провал, който не се преструва, че е над масите, ще бъде ценено качество през 2022 г. За добро... или за зло. /БГНЕС