eBay премахна таксите за продажба на дрехи втора употреба

eBay направи важна стъпка в борбата с модните отпадъци, като премахна таксите за продажба на дрехи втора употреба в платформата си.


Това решение подчертава ангажимента на компанията към устойчивостта и усилията ѝ да се конкурира с известни приложения за дрехи втора употреба като Vinted и Depop, съобщи Business Matters.

От днес потребителите на eBay могат да продават дрехи втора употреба, включително такива с все още поставени етикети, без да дължат каквито и да било такси. Тази инициатива отразява признанието на eBay за нарастващото значение на устойчивостта в поведението на потребителите, особено сред по-младите хора, които са привлечени от платформи, фокусирани върху модата втора употреба.

Важно е обаче да се отбележи, че освобождаването от такси не се отнася за други модни артикули, като маратонки, часовници, чанти и бижута. За тези категории все още се прилагат стандартните такси за продавачите.

"Безплатната продажба на модни стоки дойде в точния момент за нацията, която е натрупала ненужни дрехи на стойност милиарди лири", заяви генералният мениджър на eBay за глобалната мода Кърсти Кьоган.

Тя изтъкна лекотата на продажбата на дрехи в eBay и финансовите ползи, които компанията предлага на продавачите.

Решението на eBay е в съответствие с по-широките цели за устойчивост на компанията, която се стреми да отклони дрехите от депата и да допринесе за усилията за намаляване на отпадъците в модната индустрия. Компанията посочи ролята си за предотвратяване на попадането на над 1 600 000 кг отпадъци от дрехи в депата миналата година чрез продажби на дрехи втора употреба на своята платформа.

Влиянието на модната индустрия върху околната среда е значително, тъй като на нея се падат около 10% от световните въглеродни емисии. Като насърчава препродажбата на дрехи втора употреба, eBay се стреми да намали въздействието на потреблението на модни стоки върху околната среда и да насърчи по-устойчив подход към потреблението на облекло.

С този ход eBay се позиционира като лидер в инициативите за устойчива мода, като същевременно отговаря на променящите се предпочитания на потребителите, които все повече отдават приоритет на етичните и екологични практики на пазаруване./БГНЕС

Тагове: